piątek, 8 sierpnia 2014

Stara seria,nowy tytuł :D - Pokręcone Loga #1 - Odnowienie serii ?

Hey :)

Spokojnie to jest stara seria z logami,ale postanowiłam zmienić tytuł :) Tamten jakoś mi się znudził :D
Niespodzianki jeszcze nie wymyśliłam,ale będzie meega. ( Chyba :D ) Post jest nieco później niż zwykle,to wina remontu. Nie mam zbyt dużo czasu na laptop. Jak to słitaśnie brzmi ;** ( Specjalnie z błędem ) .


Nie wiem czy po prostu sama nie zacznę pisać opowiadania,bo to w końcu ma być moje xD  Jeszcze zobaczę,jak do wieczora nie będzie komentarzy to sama piszę ! :) Jaka postawa,Klaudia.  Pora na loga :


Pierwsze logo jest dla ( Oliwka ) Upsss...Troszkę widać napis : "photo  +" To mnie wkurzało,że jak przestawiałam tam,żeby uzyskać efekt jaki uzyskałam ( według mnie ) coś się takiego zrobiło. Tak jakbym nie miała tam zdjęcia ;o Może się nie znam xD Ogólnie podoba mi się :)


Taak,od razu widać,że króluje tutaj biel i czerwień :) Ojczyste barwy :) Oooo,mam pomysł na kolejne :) Nie ma to jak malowanie paznokci podczas pisania tego wpisu :D Zapomniałam dodać,logo dla Claudia735 ^^ (Nie wybrałam jej,dlatego,że w nicku ma moje imię ) Pozwolę dodać mały żarcik na "przekąskę"- za to,że post jest później niż zwykle. Oto żart :

Rosyjscy neurolodzy odkryli nerw łączący [CENZURA] bezpośrednio z okiem. 
Gdy ukuli pacjenta igła w [CENZURA] to w jego oku pojawiła się łza.
Kiedy ukuli go tą samą igła w oko pacjent się zesrał :D

Wiem,śmieszne :D W miejsce "[CENZURA]" wstaw  ( teraz mały rebus ) :

Dureń - reń = pa  + odpowiednio odmień ;)



Kolejne jest dla vega abi. W serduska ( Tutaj także błąd specjalnie ) Jej postać,co jeszcze dodać,myślę,że się podoba ;p


Czas na najlepsze :


Oczywiście jest dla J(ul)ka,jakże by inaczej :D To mi się bardzo podoba. Znowu jaaaram się ;** Nie mam słów takie piękne ^^ ! ( Chwalić ^^! Oczywiście żartuję nie musisz chwalić ) 


Na dzisiaj przygotowałam tyle log. ( Nadal nie wiem jak to się odmienia,ale chyba dobrze robię ). Mało,mało,mało ;c Wiem robię strasznie krótkie wpisy,ale nie mam aktualnie czasu na dłuższe. 

Jak zacznę pisać opowiadanko rozdziały będą dłuższe,to mogę obiecać,chyba. 

Aktualnie na MSP próbuje dobić targu z jedną laską o konto za unikat ;) Może mi się uda.

Dobra,na tym kończę posta :*
Pa
~TaJestemNienormalna


PS. Tak dobrze widzisz,Klaudia bawiła się logami. 
( Logo zostało zrobione w tym samym dniu co poprzednie,czyli chyba jakiś tydzień temu )
Klaudia,koniec ! Tylko przedłużasz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz