poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Loga według Klaudii #5 - Powrót ;)

Hey :) !

Tak wróciłam :) ! Dominika zrobiła porządek i aktualnie jesteśmy tylko cztery. Grafiku nie zmieniam,bo taki mi odpowiada. Podczas mojej nieobecności na blogu dużo się nie zmieniło. Bawiłam się świetnie. Wróciłam w piątek,troszkę wcześniej ;) Dobrze,pora na posta :



Tak,dobrze widzicie ! Nareszcie zrobiłam logo dla chłopaka i powiem,że nie zadowala mnie ;/ Lepiej mi wychodzą dla dziewczyn i chyba tylko od czasu do czasu zrobię logo dla chłopaka :) To zostało zrobione dla HellDragon. Dałam "Numer jeden" :D 


To o wiele ładniejsze jest dla aniavip11 ;) Mnie osobiście się podoba :) Jaraaam się ;333 


Na to nie miałam kompletnie pomysłu,a wyszło całkiem :** To jest dla klauducha109  <33
To tło jest boskie (♥).(♥) <----- What !? ;o


I ostatnie :

Tak,ostanie jest dla lulka12333. ( Chyba dobrze napisałam nazwę,jeżeli nie to przepraszam ). Zwykłe proste,ale piękne. 

Proszę,abyście w komentarzach napisali,który Waszym zdaniem jest najlepszy ;)
To na pewno mi się przyda. 

Chcę dodać,że nie poddam się ! Nigdy tego bloga nie opuszczę,jedynie będę robić przerwy lub zmienię grafik. Sorry,grafik na pewno zmieniam :) Nie gadajmy o tym,to dopiero pod koniec Sierpnia ogłoszę.
Idę do gimnazjum i będę mieć mniej czasu ;/ Ale nie zostawię tego bloga,możecie być pewni ;) Bynajmniej na jakiś czas,dopóki się nie zestarzeje na tyle,by już nie pisać ;p

Na dzisiaj to tyle. O.o Pisałam tego posta całe 30 minut :D 
Ekheem...Klaudia to nikogo nie interesuje ;p

Dobra na dzisiaj koniec,pa :*
~TaJestemNienormalna 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz