środa, 6 sierpnia 2014

Dziewczyna z Marzeniami #10 + Ogłoszenia Parafialne to codzienność - Czy to koniec... ?

Hey :)

Tak dzisiaj pojawi się opowiadanie,po bardzo długiej przerwie :) Mam parę informacji to przekazania,a raczej jedną,która jest dłuższa ? :D

A więc tak na blogu Abieski - Oto on :) ma się odbyć konkurs na redaktora,w którym wezmę udział. Od razu zgaszę Wasze myśli. Z tego bloga nie odejdę :) Tak,tak,wiem nie mam szans jeśli chodzi o ten konkurs. Jestem tego świadoma,ale mimo tego, mam zamiar wystartować. Chcę sprawdzić czy się nadaję,a może jestem do bani ? ;/ Może blogowanie nie jest dla mnie ? Kocham blogować,nigdy nie chcę z tego rezygnować :) ( Powtarzam słowa,sorry,ale dzisiaj mam taki dzień...uhggg... ;/ ) Przy okazji chciałam,także Was zachęcić do wzięcia udziału w tym konkursie. Może to akurat Wam się uda ? ;) Mniejsza,w każdym razie warto spróbować ! Trzeba walczyć o swoje marzenia :) Nawet jeśli są głupie i banalne i tak trzeba walczyć i nigdy,ale to nigdy ich nie porzucać ;)

A teraz koniec mojej bujnej fantazji,ale to u góry jest prawdą ! A kogo to obchodzi Klaudia ? Nie ma to jak mówienie o sobie w trzeciej osobie :D To tak słodko brzmi <33 Przejdźmy do opowiadania :

Dziewczyna z Marzeniami #10

...Zauważyła nóż w miejscu gdzie powinno być serce. Pytanie,czy trafiłam ? Czy też nie ? 
Wbiegli lekarze. Wyprosili Lily z sali. Była na skraju załamania. 
Mijały godziny...
I kolejne...
Zero popraw...
Coraz gorzej...


Kilka godzin później :
-Przykro Nam,nie udało się-Powiedział Doktor Hoffer.
Zaczęła płakać.
Ja przeniosłam się do nieba. Było dziwne...
Wszyscy byli duchami,latali i byli nieprzyjaźni. Inaczej wyobrażałam sobie ten świat. A na dodatek mieli rogi...


Czy to koniec ? 

Tak moja wena twórcza została wyczerpana ;c Teraz pytanie do Was czy chcecie,abym napisała coś nowego,a może nic ? Może według Was marnuje czas na moje marne wypociny ? Proszę napisz w komentarzu co o tym sądzisz :) Czy mam pisać nową historię czy nie ? A jak tak to podaj jakiś początek,a ja wtedy wybiorę najciekawszy według mnie oczywiście :) I osoba,która wygra,czeka MEEEEGA niespodzianka :)

Na dzisiaj to wszystko ( Pora zmienić powiedzonko ) :D

~TaJestemNienormalna


PS. Mam nowe logo :) Jak dla mnie ładniejsze od poprzedniego. Dobra,Klaudia koniec !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz