środa, 6 sierpnia 2014

Drawing Challenge (III)

6.8.14
Hej, wróciłam z wyjazdu, więc powracam na bloga.
Trochę ociągałam się z napisaniem tego posta i zrobieniem zdjęć dla rysunków. Post powinien pojawić się w niedzielę, a piszę dziś.
Po podliczeniu zaległości, wyszło mi, że muszę narysować dodatkowe dwie prace, czyli w następnym tygodniu powinnam narysować 5 rysunków. Trochę sporo, biorąc pod uwagę to, że dziś jest środa, a nie narysowałam jeszcze nic.

Drawing Challenge (tydzień III)


Narysowane dnia 31.07.2014
Pokolorowane 4.08.2014
Podoba mi się ta praca ze względu na realizm, który chyba udało mi się osiągnąć :3



Narysowane dnia 31.07.2014
Pokolorowane 2.08.2014

Jest... Okej. Pierwsza Chibi. Chyba nawet nieźle wyszła.


Narysowane dnia 31.07.2014
Pokolorowane 2.08.2014

Kupiłam sobie maskotkę. I zrobiłam z niej modela. Jest chyba dobrze. Chyba.

To wszystko. Tak, wszystkie narysowane jednego dnia. Akurat padał deszcz, więc miałam całkiem sporo czasu, aby rysować.

I jeszcze krótka  informacja. Usunęłam niepiszące dziewczyny z bloga. Teraz w skład wchodzą:
  • Dominika
  • Klaudia
  • Marcelina
  • Kornelia
Natalia i Olga odeszły z bloga nieoficjalnie. Trochę szkoda, no ale trudno. Nikogo nie trzymam tu na siłę. Nikola także odeszła. Choć możliwe, że wróci. Czas pokaże.

Doma~






1 komentarz: