niedziela, 31 sierpnia 2014

Koniec działalności bloga

31.08.14
Hej, czytelnicy.
Dziś mam dla Was trochę smutną wiadomość. Zawieszam działalność bloga.

Wiem, że nie jesteście głupi i zdążyliście się już domyślić czemu. Ja nie piszę często, a dziewczyny, które rzekomo miały pisać, zawiodły mnie i nie wstawiły żadnego posta od dłuższego czasu.

Blog nie zostanie usunięty. Cały czas będziecie mieli do niego dostęp.

Jeśli chodzi o niedokończone opowiadanie... jeszcze nie wiem. Może wstawię kiedyś zakończenie tutaj, może gdzieś indziej. Postaram się je umieścić kiedyś.

Jeśli będziecie czegoś chcieć - piszcie w komentarzach. Odpiszę na wszystko. Nawet za miesiąc, nawet za pół roku. Przyjdzie do mnie powiadomienie, że coś napisaliście i przeczytam. Możecie też ew. mi coś napisać na email: kureijichan@onet.pl

Żegnam się z Wami
Doma~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz