poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Przemyślałam to... Jaki rezultat ?

Hej :)

Tak ostatnią moją notkę usunęłam,czemu ? Dostałam ochrzan od Domy *-* xd Przemyślałam wszystko na spokojnie i muszę coś ogłosić.  Dominika nie chcę,żeby ten blog zawierał coś Msp i rozumiem,sama bym nie chciała,żeby mój blog o Anime miał też coś z Msp :D Masło maślane. Może,niektórzy widzą do czego zmierzam. Widzą ? ;o Miało być wiedzą :D Klaudia,ogar -,- Heh ;p Muszę się Wam pochwalić,że ostatnio ( czyt. w tym tygodniu ) narysowałam dwa nowe rysunki,które wstawię,kiedy nie wiem.

Do czego zmierzam ? Postanowiłam NIE kontynuować serii "Pokręcone Loga" lub jak ktoś woli starą nazwę "Loga według Klaudii"

Czemu ? Już pisałam,Dominika nie chce,żeby wprowadzać tutaj Msp i chcę się dostosować,jak wszyscy to wszyscy :D Bez wyjątku. Pewnie zastanawiasz się jak często będę pisać. Otóż od tej pory nie będę mieć grafiku.

Spokojnie postaram się pisać 2-3 razy w tygodniu ;) 1 notka będzie na pewno z opowiadaniem,które zaczęłam pisać wczoraj czy tam przedwczoraj. Nie pamiętam,Klaudia i jej skleroza xD Druga notka będzie z rysunkiem,a trzecia nie wiem co będę wstawiać ;) Trzecia czasami może być,a czasami nie xd Myślę,że na mnie już pora ;)

Była z Wami :
~TaJestemNienormalna



PS.  Taak,nowe logo ( czyt.sprzed tygodnia ) A i chcę dodać,że notek spodziewajcie się raczej od poniedziałku,chyba,że zacznę wcześniej xd No następnego ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz