niedziela, 10 sierpnia 2014

Nie chcę aby tak to wyglądało...

Hej, dziś post będzie bardziej informacyjny niż rysunkowy.
A mianowicie chodzi o upadek bloga, odejście Marceliny etc.
Proszę dziewczyny, żeby nie nagłaśniały tak niepewnych informacji na blogu, gdyz nie są to pewne informacje (tyczy się odejścia Marceliny). A jeśli chodzi o upadek bloga... Tak, zaistniała taka myśl, aby zawiesić bloga. Było to bardzo pesymistyczna myśl, lecz nie jest pewna w stu procentach. Nie chcemy tego, zadbamy o tego bloga. Więc nie nastawiajcie się na najgorsze i nie słuchajcie plotek. To tyle.

A teraz challenge.

Drawing Challenge (IV):


Narysowane 7.08.2014
Rysowałam sobie oko. Starałam się, lecz wyszło jak wyszło.

W tym tygodniu miałam takie "natchnienie" na zrobienie własnych OC. I narysowałam ich ok 5, ale wstawię 4, gdyż... takie jest moje widzimisię, heh.
Sposób rysowania moich czibisiów jest jest jeszcze niedoszlifowany, są to testowe laleczki, których wygląd może później się zmienić.
Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na kolejną postać, piszcie. A nuż może pojawi się w następnym poście.

A teraz moje cudne laleczki  *.*





Nie zwracajcie uwagi na opisy obok postaci, one nie mają na razie żadnego znaczenia. Może kiedy indziej bardziej to wyjaśnię, dziś nie.


I jeszcze jedna sprawa, trochę smutniejsza. Niedługo będę mało pisać. Będzie to spowodowane brakiem czasu. Książki z póki krzyczą do mnie, żebym je wzięła, żebym przeczytała. Nie mogę no. W te wakacje tak mało czytam, że aż smutno.
I pytanie dla was:
Jakie książki najlepiej przeczytać?
mam już kilka pozycji na liście. Chętnie wpiszę też tam twoją propozycję.
Uwaga! Lubię fantasy. Więc się tym kierujcie.

Dobranoc. Doma~




1 komentarz:

  1. twórczość carlosa ruiza zafona może oczarować. u mnie, w małej mieścinie w bibliotece miejskiej można było dostać trylogię napisaną głównie z myślą o młodzieży, więc.

    OdpowiedzUsuń